Velkommen til fotogalleriet

EN DEPPEBLOGG

Galleri & Poesi er for deg med hang til melankoli. Etter min mening er litt depping sterkt undervurdert.
Denne nettsida kommer etter hvert til å bestå av bilder og småtekster på rim. Hvorfor rim? Jo, livet leves best når det har en viss rytme og til slutt ender opp i et forløsende rim.

Du må gjerne dele med deg. Det er bare kjekt.

Du trenger ikke spørre om lov til å bruke tekstene i private sammenhenger, sånt er bare stas. Vil du bruke tekster og bilder i mer proffe sammenhenger, så er det bare å ta kontakt.

epost: klippenberg@dabb.no
mobil: 915 46 777

Utrolig fascinerende idrett

Ogna golfklubb og Ogna golfbane
Jeg må tilstå; jeg er småhekta på golf. Det hadde jeg ikke trodd. Psykologien, teknikken - alt er spennende. Jeg kan ikke tenke meg en annen idrett der lykkefølelsen er så stor når man treffer perfekt og man bare vet at nå har man funnet formelen, oppskriften på å få det til, for så i neste slag å havne i en bekk. Kontrasten mellom suksess og fiasko er så syltynn at den er en driver til stadig å ville gjøre det et bedre og bedre.